Ja no som un proyecte, som una realitat!!
4 participantes
Penya Pick&Roll :: Penya :: Penya
Pàgina 1 de 1
Ja no som un proyecte, som una realitat!!
Des de hui som extraoficialment penya del Power Electronics (no és oficial fins que no ho publiquen en prensa i tot aixó), però ja està confirmat, el gerent de les penyes del club ha contestat al nostre Presindent dient-li que estem dins!!
Vinga a celebrar-ho!!!
Vinga a celebrar-ho!!!
seka_4- Mensajes : 61
Punts : 78
Reputació : 0
Re: Ja no som un proyecte, som una realitat!!
Bé com ha dit Carlos, ja som una penya oficialment senyors. He enviat el cens a Álvaro i m'ha contestat el següent:
Així que, quan isca la nota de premsas us avisaré. Ja som una penya senyors . A celebrar-ho!!
Perfecte!!
Ja sabeu les coses que faràn falta per a la web, logo de la penya si en teniu i foto per posar-la.
Parlaré amb la resta de la gent de premsa per fer-lo oficial quan pugam.
Bevinguts!
PD. Igual que faré jo, pregunteu el que calga... podreu trobar-me pel telèfon, el mail i al meu MSN (alvaropkins@hotmail.com) tot i que estic conectat sols cap de setmanes i els dies sols a la nit.
Així que, quan isca la nota de premsas us avisaré. Ja som una penya senyors . A celebrar-ho!!
si!!!!!!! Perfi, despres de un any somiant i intentant saver com ferla oficial avui o em aconseguit!!! I esperem que dure molts anys!!! Per la penya PICK AND ROLL¡¡
machan- Mensajes : 18
Punts : 22
Demà sobre les 11 del matí eixirà la nota de premsa. Jo ja l'he vist , estigau atents. Dins de poc començarem a parlar de coses importants per a la penya.
Carles escrigué:Demà sobre les 11 del matí eixirà la nota de premsa. Jo ja l'he vist , estigau atents. Dins de poc començarem a parlar de coses importants per a la penya.
uhoooooo!! y com és? com és??
PD: coses importants
seka_4 escrigué:Carles escrigué:Demà sobre les 11 del matí eixirà la nota de premsa. Jo ja l'he vist , estigau atents. Dins de poc començarem a parlar de coses importants per a la penya.
uhoooooo!! y com és? com és??
PD: coses importants
Secreto secreto , només heu d'esperar fins demà pel matí per a saber-ho. Es curteta pero diu exactament el que anem a fer en La Fonteta, animar, animar i més animar . Demà la podreu vore!
WWOOWW ja era hora se van a enterar estos de la fonteta lo k es animar
SOM I SEREM SEMPRE FIDELS!!!!
vigara- Mensajes : 41
Punts : 44
vigara escrigué:WWOOWW ja era hora se van a enterar estos de la fonteta lo k es animar
ai ai tu a animar!!
Bo cata quan ix la nostra noticia k "estic en pascuas" se k tenen un follo muntat en lo de Hussein pero saps alguna cosa?
vigara- Mensajes : 41
Punts : 44
Com hui tenien tot el rollo de Manolete, m'han dit que ho ficaran demà, que hui estaven molt liats i tal. Demà supose que eixirà la nota de premsa . Si no, pues ja eixirà tranquils. Eixir eixirà, perque Álvaro ja m'he l'ha passat, osiga que
Carles escrigué:Com hui tenien tot el rollo de Manolete, m'han dit que ho ficaran demà, que hui estaven molt liats i tal. Demà supose que eixirà la nota de premsa . Si no, pues ja eixirà tranquils. Eixir eixirà, perque Álvaro ja m'he l'ha passat, osiga que
aixó tu restrega-mos que ja l'has vista!!
i més li val que ixca!!
Penya Pick&Roll :: Penya :: Penya
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum