Benvinguts!
+3
machan
vigara
Carles
7 participantes
Penya Pick&Roll :: Penya :: Notícies
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Benvinguts!
Bueno, pues ja estem ací. Per fi tenim la penya pràcticament montada .
Benvinguts tots a la Web/Foro de la penya, ja sabeu qualsevol cosa que vuigau preguntar, m'aviseu a mi o a qualsevol dels de la "Junta directiva" (Si es que la podem anomenar aixina )
Ací us mantindrem avisats de tot el que passe a la penya i al nostre equip, el Valencia Basket! Bueno, ja en vem per ací i per La Fonteta! :ball:
Membres de la junta:
Carles Català: Presiden
Jordi Bonet: Vicepresident
Jordi Machancoses: Tresorer
Carlos Pérez: Secretari/Vicepresident
Benvinguts tots a la Web/Foro de la penya, ja sabeu qualsevol cosa que vuigau preguntar, m'aviseu a mi o a qualsevol dels de la "Junta directiva" (Si es que la podem anomenar aixina )
Ací us mantindrem avisats de tot el que passe a la penya i al nostre equip, el Valencia Basket! Bueno, ja en vem per ací i per La Fonteta! :ball:
Membres de la junta:
Carles Català: Presiden
Jordi Bonet: Vicepresident
Jordi Machancoses: Tresorer
Carlos Pérez: Secretari/Vicepresident
Editat per darrera vegada per Carles el Dg Maig 30, 2010 5:08 pm, editat 1 cop en total
Re: Benvinguts!
bo quan ens inscriurem la penya? I el nom esta be, teniu el meu vistplau y damunt en el logo eu posat "som i serem sempre fidels" m'encanta
vigara- Mensajes : 41
Punts : 44
Reputació : 0
si mola prou el nom i el logo!!!
machan- Mensajes : 18
Punts : 22
no se ficar una imatge
cataaaa no puc ficar una imatge!! explicameu perfavorrr!
no doblepostees, edita el anterior post!! jajaja
Editat per darrera vegada per seka_4 el Dc Jun 02, 2010 9:22 pm, editat 1 cop en total
seka_4- Mensajes : 61
Punts : 78
que? repit please!!seka_4 escrigué:no doblepostees, edita el anterior post!! jajaja
quan escrius alguna cosa i se t'oblida ficar algo, per a que no hi haja molts missatges de la mateixa persona, si ningú a escrit després de tu, edites el teu missatge i fiques el que vols ho has entés?
ara si!!!! esque eres masa culto!! xd
La imatge simplement donali al botó que fica alojar imagen, selecciones la imatge, li dones a enviar i quan t'apareguen els links copies i pegues uno on escrius i ja.
Quan tingam la llista completa la enviarem, els que falten tenen entre hui i demà per la vesprada per a dir si s'apunten o no. Qui no estiga el dilluns a les 5 de la vesprada en la llista, es tindrà que apuntar més tard. De totes formes la llista es simplement per a que el encarregat de penyes es faça una idea de quanta gent som més o menys.
Vigara escrigué:bo quan ens inscriurem la penya? I el nom esta be, teniu el meu vistplau y damunt en el logo eu posat "som i serem sempre fidels" m'encanta
Quan tingam la llista completa la enviarem, els que falten tenen entre hui i demà per la vesprada per a dir si s'apunten o no. Qui no estiga el dilluns a les 5 de la vesprada en la llista, es tindrà que apuntar més tard. De totes formes la llista es simplement per a que el encarregat de penyes es faça una idea de quanta gent som més o menys.
Bueno Bueno ara ja podem dir que ALCEM EL VOL!!!!
Jordi Bonet- Mensajes : 18
Punts : 20
Sí, per fi alcem el vol com a penya. Demà enviaré el llistat que tinc fet a Álvaro (El encarregat de penyes) i a vore que em contesta per E-Mail. Vos adjunte una foto de la llista per a que vejau com va la cosa
Si hi ha algún fallo en noms o E-Mails o Movils (Açò últim només els d ela junta directiva) aviseu i ho cambie.
Si hi ha algún fallo en noms o E-Mails o Movils (Açò últim només els d ela junta directiva) aviseu i ho cambie.
Després de una semana apuntant noms, puc dir que ja tinc la llista definitiva dels que s'apuntem a la penya. Som 17, tots confirmats que s'apuntaran. Demà enviaré la llista a Álvaro i ja serem practicament una penya més del Valencia Basquet!
El dia que siga oficial, estigau atents perque publicaran una nota de premsa explicant que hi ha una nova penya! Estigau atents a la web del Valencia Bàsquet.
El dia que siga oficial, estigau atents perque publicaran una nota de premsa explicant que hi ha una nova penya! Estigau atents a la web del Valencia Bàsquet.
jo no seré Carlos Gómez Pérez veritat?
perque eixe no és el meu nom!!
perque eixe no és el meu nom!!
Jaja! He fet be ficant be la imatge jajajajajajajajajaajajjajaajjajaa, tranquil que ara ho cambie! Fallo meu ficant els noms.
PD: Si algú sap el segón cognom de Pelijas que eu diga.
PD: Si algú sap el segón cognom de Pelijas que eu diga.
Jordi Bonet escrigué:Bueno Bueno ara ja podem dir que ALCEM EL VOL!!!!
jajajajaj com victor claver!!! la pastilleta per a el mal de alturaaaaaa...! eixe Fermí como mola se merece una oooolaaaa....
ooooooollllaaaaaaaa!!! jajajajajajajaja.
Vigara president, València independent!!!
unapenya- Mensajes : 1
Punts : 1
qui es "unapenya"??? que lioooo!!!!
unapenya escrigué:Vigara president, València independent!!!
Señor Marí a callar! Que ja tinc a Vigara convençut de donar-li el bombo. Vinga no fa falta que se fiquem a escriure missatges tontos per el foro
unapenya escrigué:Vigara president, València independent!!!
Ja ha aparegut el primer hooligan!!
Mari volem que financies la nostra penya!! jajaja
seka_4 escrigué:unapenya escrigué:Vigara president, València independent!!!
Ja ha aparegut el primer hooligan!!
Mari volem que financies la nostra penya!! jajaja
M'agrada la idea. Penya Pick&Roll patrocinada per "Estació de Servei Faitanar". Va Marí estirat un poc home! I deixa de fer de hoolligan!
el segon cognom de pelijas es lozano pa k esta el tuenti jaja
vigara- Mensajes : 41
Punts : 44
vigara escrigué:el segon cognom de pelijas es lozano pa k esta el tuenti jaja
Em el Tuenti no el te ficat per aixo preguntava!! Bueno ja esta tot fet.
Però tots els que estan ficats van a pagar un pase?? perquè creec que es obligat per a estar en una penya...
seka_4 escrigué:Però tots els que estan ficats van a pagar un pase?? perquè creec que es obligat per a estar en una penya...
No es obligat tindre el pase per a ser penyista. Ara, quan fan promocions per a les penyes, o regalen coses, qui no te pase no te regal ni te promoció. No es obligat, pero si recomanable. A vore, de tots els del Tuenti, al final només s'hem apuntat uns 14 o per ahí, els altres si més endavant volen entrar en la penya, ja ho diran. Pero per ara som 17.
Eyyyy!! Eixos Picanyoos aaii! ya teneis a uno del Bosco en la penya dando guerra en foro ejeej
Hugo_VBC- Mensajes : 10
Punts : 10
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Penya Pick&Roll :: Penya :: Notícies
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum