La penya al Tuenti i al Facebook
3 participantes
Penya Pick&Roll :: Penya :: Penya
Pàgina 1 de 1
La penya al Tuenti i al Facebook
A partir de huí estrenem la pàgina de la penya al Facebook, els que no estigau convidats perque no us tinc busqueu Penya Pick&Roll VBC en Facebook, i ja de pas, m'agregueu.
En Tuenti la majoria ja esteu en la pàgina de la penya, que he renovat un poc per a que no es quede oblidada. A la del Facebook, convideu a qualsevol que estiga en alguna penya del Power o que simplement siga aficionat del Power.
Ja parlem!
En Tuenti la majoria ja esteu en la pàgina de la penya, que he renovat un poc per a que no es quede oblidada. A la del Facebook, convideu a qualsevol que estiga en alguna penya del Power o que simplement siga aficionat del Power.
Ja parlem!
Re: La penya al Tuenti i al Facebook
Com es nota k es el presi, els demes estem per a donar-li suport psicologic y anims
Vamos Cata!!
Vamos Cata!!
vigara- Mensajes : 41
Punts : 44
Reputació : 0
Jajajajajaja, ahí ahí, suport psicològic . Mare meua si esta vesprada no he agregat i m'han agregat unes 20 persones en Facebook, no tinc ningún amic nou allí. A tots els que tingau Facebook vos he enviat una invitació a la pàgina de la penya!
Carles escrigué:Jajajajajaja, ahí ahí, suport psicològic . Mare meua si esta vesprada no he agregat i m'han agregat unes 20 persones en Facebook, no tinc ningún amic nou allí. A tots els que tingau Facebook vos he enviat una invitació a la pàgina de la penya!
com se nota que no has d'estudiar pa selectiu cabró
Jordi Bonet- Mensajes : 18
Punts : 20
Reputació : 0
Jordi Bonet escrigué:Carles escrigué:Jajajajajaja, ahí ahí, suport psicològic . Mare meua si esta vesprada no he agregat i m'han agregat unes 20 persones en Facebook, no tinc ningún amic nou allí. A tots els que tingau Facebook vos he enviat una invitació a la pàgina de la penya!
com se nota que no has d'estudiar pa selectiu cabró
Clar que he d'estudiar marica, pero per la nit si puc no estudiar pues millor. Me pase el dia estudiant com la gran majoria.
Penya Pick&Roll :: Penya :: Penya
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum