Foto i text descriptiu
3 participantes
Penya Pick&Roll :: Penya :: Penya
Pàgina 1 de 1
Foto i text descriptiu
A vore, m'han enviat un mail diguent-me que necessiten una foto de la majoria de nosaltres i que els passe un text descriptiu de la penya. El text ara me ficaré a fer-lo i vos el fique ací a vore que vos pareix. La foto quan vuigau quedem i se fem una o directament els passe una de les de Madrid, encara que ahi nomes eixim uns pocs. Lo que vuigau.
Re: Foto i text descriptiu
Carles escrigué:A vore, m'han enviat un mail diguent-me que necessiten una foto de la majoria de nosaltres i que els passe un text descriptiu de la penya. El text ara me ficaré a fer-lo i vos el fique ací a vore que vos pareix. La foto quan vuigau quedem i se fem una o directament els passe una de les de Madrid, encara que ahi nomes eixim uns pocs. Lo que vuigau.
Lo millor seria quedar no? este cap de semana o algo, per la nit no se! quan pugam i que no interferisca amb els estudis.
Hi ha que menejarse
seka_4- Mensajes : 61
Punts : 78
Reputació : 0
seka_4 escrigué:Carles escrigué:A vore, m'han enviat un mail diguent-me que necessiten una foto de la majoria de nosaltres i que els passe un text descriptiu de la penya. El text ara me ficaré a fer-lo i vos el fique ací a vore que vos pareix. La foto quan vuigau quedem i se fem una o directament els passe una de les de Madrid, encara que ahi nomes eixim uns pocs. Lo que vuigau.
Lo millor seria quedar no? este cap de semana o algo, per la nit no se! quan pugam i que no interferisca amb els estudis.
Hi ha que menejarse
Per mi este finde be, el dissabte per la nit, encara que siga un rato podriem eixir i parlar d'estes coses.
Ok per mi be, kedem demà , perque ni en les fotos de bilbao ni les de la fonteta eixim tots
vigara- Mensajes : 41
Punts : 44
Reputació : 0
Penya Pick&Roll :: Penya :: Penya
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum