Penya Pick&Roll
Contectat a la Web de la penya, si encara no estás registrat, fes-ho ara!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Penya Pick&Roll
Contectat a la Web de la penya, si encara no estás registrat, fes-ho ara!
Penya Pick&Roll
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

a pagar!!!!!

4 participantes

Ir abajo

a pagar!!!!! Empty a pagar!!!!!

Missatge  machan Dg Maig 30, 2010 11:56 pm

quan estiga tot fet, d'aci poc, tindrem que pagar una mensualitat de una quantitat X que ja decidirem.... perque si no no podrem pagar el bombo de Vigara, ni les nostres bufandes ni les samaretes!!! a pagar!!!!! Icon_biggrin de quant?? no se comenteu....
machan
machan

Mensajes : 18
Punts : 22
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  Carles Dl Maig 31, 2010 12:05 am

No me fiques el mateix missatge en dos llocs diferents fes-me el favor Cool. Vaig a borrar-te l'altre missatge, o en un lloc o en un altre, pero en 2 no tio.
Lo de pagar, ja vorem quan estiga tot aclarit i ben fet, fins a eixe moment centrem-se en el que tingam que fer per a tindre la penya.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  seka_4 Dl Maig 31, 2010 12:13 am

Com se nota que és picanyer i tesorero!! Mira com demana la pasta!!! a pagar!!!!! Icon_king a pagar!!!!! Icon_king

PD: Tranquilitat que aixó ja es vorà, i no repetisques post!
seka_4
seka_4

Mensajes : 61
Punts : 78
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  Carles Dl Maig 31, 2010 12:26 am

Jajajajajajajajajajajajaja, picanyero i tresorer, lo que faltava Very Happy. Jo confie en tu Machan!!
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  vigara Dl Maig 31, 2010 10:30 am

tranquilitat no tenim formada la penya y ja estem demanant diners jaja
M'entre k em compreu el bombo jo conforme pero ja discutirem sobre els diners.
vigara
vigara

Mensajes : 41
Punts : 44
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  Carles Dl Maig 31, 2010 1:19 pm

vigara escrigué:tranquilitat no tenim formada la penya y ja estem demanant diners jaja
M'entre k em compreu el bombo jo conforme pero ja discutirem sobre els diners.

Fals! Ja es oficial la penya i reconeguda per el Valencia Basket. Es més, ja tinc la nota de premsa que demà eixirà publicada segurament en la web de PE Valencia. Quan estiga us avise. Lo de pagar ja ho decidim en la pròxima reunió.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  machan Dl Maig 31, 2010 1:42 pm

jo us veig masa tranquils!! Despres demanareu coses per a fer i no hi habra pasta!! Ja que es formal podiem sero nosaltres tambe en el sentit dels diners i començar a acordar la mensualitat! 5?10?15?20?25?....... Xd Smile
machan
machan

Mensajes : 18
Punts : 22
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  seka_4 Dl Maig 31, 2010 1:47 pm

machan escrigué:jo us veig masa tranquils!! Despres demanareu coses per a fer i no hi habra pasta!! Ja que es formal podiem sero nosaltres tambe en el sentit dels diners i començar a acordar la mensualitat! 5?10?15?20?25?....... Xd Smile

Y torna a demanar pasta!! a pagar!!!!! Sleep
Primer ens organitzem, mirem que hi ha que comprar y després es demana pasta...
seka_4
seka_4

Mensajes : 61
Punts : 78
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  machan Dl Maig 31, 2010 1:53 pm

seka_4 escrigué:
machan escrigué:jo us veig masa tranquils!! Despres demanareu coses per a fer i no hi habra pasta!! Ja que es formal podiem sero nosaltres tambe en el sentit dels diners i començar a acordar la mensualitat! 5?10?15?20?25?....... Xd Smile

Y torna a demanar pasta!! a pagar!!!!! Sleep
Primer ens organitzem, mirem que hi ha que comprar y després es demana pasta...

Farem lo que la majoria vuiga pero es millor tindre un fondo per a no tindre que demanar de presa i correguent! Cada mes se paga i ja esta, per a pagar el que calga i no tindre que tirar a coprar i dir conyo no hay pasta!!! Xd lol!
machan
machan

Mensajes : 18
Punts : 22
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  vigara Dl Maig 31, 2010 3:50 pm

Farem lo que la majoria
vuiga pero es millor tindre un fondo per a no tindre que demanar de
presa i correguent! Cada mes se paga i ja esta, per a pagar el que
calga i no tindre que tirar a coprar i dir conyo no hay pasta!!! Xd lol!

Com k no hi ha pasta jo tinc un pot de macarrons i altre d'espaguettis a pagar!!!!! Icon_biggrin
vigara
vigara

Mensajes : 41
Punts : 44
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  Carles Dl Maig 31, 2010 4:20 pm

vigara escrigué:
Farem lo que la majoria
vuiga pero es millor tindre un fondo per a no tindre que demanar de
presa i correguent! Cada mes se paga i ja esta, per a pagar el que
calga i no tindre que tirar a coprar i dir conyo no hay pasta!!! Xd lol!

Com k no hi ha pasta jo tinc un pot de macarrons i altre d'espaguettis a pagar!!!!! Icon_biggrin

Ara si que t'has lluit Vigara jajajajajajajajaja lol!!

Bueno pa que se calle el pesat del tresorer, jo propose uns 5€ al mes. En això se trauriem uns 85€ al mes, que pa lo que necessitem per ara, está prou be.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  seka_4 Dl Maig 31, 2010 4:53 pm

vigara escrigué:
Farem lo que la majoria
vuiga pero es millor
tindre un fondo per a no tindre que demanar de
presa i correguent!
Cada mes se paga i ja esta, per a pagar el que
calga i no tindre que
tirar a coprar i dir conyo no hay pasta!!! Xd lol!

Com
k no hi ha pasta jo tinc un pot de macarrons i altre d'espaguettis a pagar!!!!! Icon_biggrin

molt bona vigara a pagar!!!!! Affraid a pagar!!!!! Icon_clown a pagar!!!!! Icon_clown a pagar!!!!! Icon_clown a pagar!!!!! Icon_clown


Carles escrigué:
Bueno pa que se calle el pesat del tresorer, jo propose uns 5€ al mes. En això se trauriem uns 85€ al mes, que pa lo que necessitem per ara, está prou be.

però esque jo no se per a que fan falta els diners, està clar que al principi aniran a una pancarta, a algun bombo, a lo millor camisetes... però després que? per aixo primer saber quant anem a gastar i tal o que?
seka_4
seka_4

Mensajes : 61
Punts : 78
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  vigara Dl Maig 31, 2010 5:36 pm

jo estic amb carlitos, primer pensem k necessitem despres fem un pressupost d'allo que es necessita y depres ja es comença a pagar a pagar!!!!! Icon_biggrin
vigara
vigara

Mensajes : 41
Punts : 44
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  Carles Dl Maig 31, 2010 5:38 pm

vigara escrigué:jo estic amb carlitos, primer pensem k necessitem despres fem un pressupost d'allo que es necessita y depres ja es comença a pagar a pagar!!!!! Icon_biggrin

Totalment d'acord, esta semana podriem començar a vore que necessitem comprar i eixes coses, i quan comence la temporada ja se comprarà Very Happy, pero per a saber més o menys que es necessita.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  machan Dl Maig 31, 2010 9:56 pm

coneixes alguna organitzacio que diga el que necessita i despres pague?? primer hi ha una mensualitat i se compra camises, bufandes, bombos, panderete... entre d'altres.i despres se guarda lo que sobra per a anar enriquint la penya!! i si fem algun sopar pues pam dinesrs aorrats i convida la penya,si estem tits els de la penya, o per a un viatge que valga molta pasta pues la penya te aorrat una pasta i pot colaborar i aixina aorrem!!! tot el mon eu fa. perque no fem cas dels que ja tenen esperiensa?? xd
machan
machan

Mensajes : 18
Punts : 22
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  seka_4 Dl Maig 31, 2010 10:01 pm

machan escrigué:coneixes alguna organitzacio que diga el que necessita i despres pague?? primer hi ha una mensualitat i se compra camises, bufandes, bombos, panderete... entre d'altres.i despres se guarda lo que sobra per a anar enriquint la penya!! i si fem algun sopar pues pam dinesrs aorrats i convida la penya,si estem tits els de la penya, o per a un viatge que valga molta pasta pues la penya te aorrat una pasta i pot colaborar i aixina aorrem!!! tot el mon eu fa. perque no fem cas dels que ja tenen esperiensa?? xd

Perquè primer no som una organització, som un grup d'amics que s'han montat una penya per a animar al PE València i quan hi haja que fer algo pues se paga i au perque no tots anem a anar a tots els viatges o altres coses, així que cadascún es pagara lo seu no? encara que aixó millor parlar-ho en una reunió no?
seka_4
seka_4

Mensajes : 61
Punts : 78
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  machan Dl Maig 31, 2010 10:51 pm

seka_4 escrigué:
machan escrigué:coneixes alguna organitzacio que diga el que necessita i despres pague?? primer hi ha una mensualitat i se compra camises, bufandes, bombos, panderete... entre d'altres.i despres se guarda lo que sobra per a anar enriquint la penya!! i si fem algun sopar pues pam dinesrs aorrats i convida la penya,si estem tits els de la penya, o per a un viatge que valga molta pasta pues la penya te aorrat una pasta i pot colaborar i aixina aorrem!!! tot el mon eu fa. perque no fem cas dels que ja tenen esperiensa?? xd

Perquè primer no som una organització, som un grup d'amics que s'han montat una penya per a animar al PE València i quan hi haja que fer algo pues se paga i au perque no tots anem a anar a tots els viatges o altres coses, així que cadascún es pagara lo seu no? encara que aixó millor parlar-ho en una reunió no?

Jo no estic de acord, se que no som res formal de organitzacio i coses aixi pero en el tema dels diners mes val tindre quidau i que sobrem mes que falten i per aixo deia lo de la mensualitat perque si de repent per a un partit volem fer una pancarta ves i queda en tots per a que paguen, pero si tenim la mensualitat podem pagar sense preses. Si no vols pagar per a viatges no se paga pero crec que lo correcte seria aixo que e dit! xd a pagar!!!!! Icon_smile
machan
machan

Mensajes : 18
Punts : 22
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

a pagar!!!!! Empty Re: a pagar!!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum