Penya Pick&Roll
Contectat a la Web de la penya, si encara no estás registrat, fes-ho ara!

Unirse al foro, es rápido y fácil

Penya Pick&Roll
Contectat a la Web de la penya, si encara no estás registrat, fes-ho ara!
Penya Pick&Roll
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Partidets dels dumenges

+2
vigara
Carles
6 participantes

Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Partidets dels dumenges

Missatge  Carles Ds Jun 05, 2010 8:19 pm

A vore, com ja he dit en algún altre post, tots els dumenges els penyistes queden per a jugar partidets en les pistes laterals de la Fonteta. Este dumenge han quedat, qui vuiga anar: A les 6.30 de la vesprada en les taquilles del pavelló. Es gratis.

Com molts no anem a anar per la selectivitat, el dumenge que ve també van a quedar, pero com estan ocupades les pistes laterals, Antonio (El presi de la penya El Triple), m'ha dit que si som prous podem intentar llogar la propia Fonteta. Això ens eixiria per 30€ la hora, per tant quants mes sigam, millor. Jo i Bonet anem. Qui vuiga apuntar-se que ho fique ací. Depen de la gent que sigam ens eixirà per més o menos pasta. Penseu que si entre totes les penyes arribem a ser 10-12, ens poden eixir 2 hores per menys de 6€.

Que vos apreix un partidet en la Fonteta per a despedir-se abans d'anar-se'n a Mallorca? Very Happy

Qui vuiga apuntar-se que ho diga ací, teniu fins al dimarts més o menys per decidir-vos. Wink
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  vigara Ds Jun 05, 2010 9:17 pm

Jo m'apunte encara k no siga massa bo. Tot x la penya Partidets dels dumenges Icon_basketball Partidets dels dumenges Icon_basketball
vigara
vigara

Mensajes : 41
Punts : 44
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  machan Dl Jun 07, 2010 8:54 pm

Jo vaig i si pots ser juguem entre penyes i demostrem el que som...... jajajajaja xd Partidets dels dumenges Icon_cheers Si van contra els que jugarem en vitoria guanyem segur Partidets dels dumenges Icon_king Partidets dels dumenges Icon_exclaim

ens desestresem despres del selectiu i abans de Mallorca!! xd


Partidets dels dumenges Lol
machan
machan

Mensajes : 18
Punts : 22
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Carles Dl Jun 07, 2010 9:01 pm

machan escrigué:Jo vaig i si pots ser juguem entre penyes i demostrem el que som...... jajajajaja xd Partidets dels dumenges Icon_cheers Si van contra els que jugarem en vitoria guanyem segur Partidets dels dumenges Icon_king Partidets dels dumenges Icon_exclaim

ens desestresem despres del selectiu i abans de Mallorca!! xd


Partidets dels dumenges Lol

Que pesats en lo de jugar contra altres penyes Laughing, no crec que pugam fer això perque lo normal es que sigam 12-13 persones com a molt i nosaltres ja m'han dit 7 que volen anar (Contant-me a mi). Els dumenges se juga entre tots com si anarem a les pistes d'ací. Lo de les penyes, se vol fer un tornegi entre totes les penyes que vuiguen, ahí si que jguarem contra les demés penyes Very Happy, pero seria entre finals d'agost, setembre i octubre diguerem l'altre dia més o menys. Ja m'informaré a vore si es fa al final.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  machan Dl Jun 07, 2010 9:13 pm

simplement era broma!!! mentre se jugue..... xd
machan
machan

Mensajes : 18
Punts : 22
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  seka_4 Dl Jun 07, 2010 11:48 pm

jo en principi si, a no ser que ixca algo que no puga cambiar de moment m'apunte!!
encara que porte casi 2 mesos sense jugar xD Partidets dels dumenges Icon_basketball
seka_4
seka_4

Mensajes : 61
Punts : 78
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Carles Dt Jun 08, 2010 12:23 am

seka_4 escrigué:jo en principi si, a no ser que ixca algo que no puga cambiar de moment m'apunte!!
encara que porte casi 2 mesos sense jugar xD Partidets dels dumenges Icon_basketball

Pues si tu dus dos mesos, imagina jo, que deixí de jugar en el Picanya en ¿setembre-octubre? i lo unic que he fet es anar a les pistes a jugar paxangues algun dia.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  machan Dt Jun 08, 2010 9:24 pm

jajajajajajaj crec que tots estem iguals perque jo porte sense fer ejercici des de fa tres semanes!!!! pero una volta agafes i tires dos voltes areglat!!! Partidets dels dumenges Icon_cyclops
machan
machan

Mensajes : 18
Punts : 22
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010
Edad : 31

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  seka_4 Dt Jun 08, 2010 11:12 pm

machan escrigué:jajajajajajaj crec que tots estem iguals perque jo porte sense fer ejercici des de fa tres semanes!!!! pero una volta agafes i tires dos voltes areglat!!! Partidets dels dumenges Icon_cyclops


si... comprem un altre tablero i au xD Partidets dels dumenges Fresse
seka_4
seka_4

Mensajes : 61
Punts : 78
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Jordi Bonet Dc Jun 09, 2010 3:23 pm

seka_4 escrigué:
machan escrigué:jajajajajajaj crec que tots estem iguals perque jo porte sense fer ejercici des de fa tres semanes!!!! pero una volta agafes i tires dos voltes areglat!!! Partidets dels dumenges Icon_cyclops


si... comprem un altre tablero i au xD Partidets dels dumenges Fresse


La vamos a petar ademas si ese tablero a resistido durante años las pedradas de Tomasevic, de Perovic, de Lischuk y de Pietrus las nuestras las aguanta seguro
Jordi Bonet
Jordi Bonet

Mensajes : 18
Punts : 20
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 30/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Carles Dc Jun 09, 2010 3:54 pm

Jordi Bonet escrigué:
seka_4 escrigué:
machan escrigué:jajajajajajaj crec que tots estem iguals perque jo porte sense fer ejercici des de fa tres semanes!!!! pero una volta agafes i tires dos voltes areglat!!! Partidets dels dumenges Icon_cyclops


si... comprem un altre tablero i au xD Partidets dels dumenges Fresse


La vamos a petar ademas si ese tablero a resistido durante años las pedradas de Tomasevic, de Perovic, de Lischuk y de Pietrus las nuestras las aguanta seguro

Jajajajajajajaja si ha aguantat els tirs lliures de Tomasevic, a nosaltres ens aguanta Laughing. Está parlant Hussein en LP Punto Radio (92.0 FM), si no ho sentiu ja vos faig un resum quan puga Twisted Evil. Després d'este punt i apart, quan sapiga algo de Antonio sobre lo de la Fonteta, vos explique i ja quedem per al dumenge.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  seka_4 Dc Jun 09, 2010 8:29 pm

Jordi Bonet escrigué:
seka_4 escrigué:
machan escrigué:jajajajajajaj crec que tots estem iguals perque jo porte sense fer ejercici des de fa tres semanes!!!! pero una volta agafes i tires dos voltes areglat!!! Partidets dels dumenges Icon_cyclops


si... comprem un altre tablero i au xD Partidets dels dumenges Fresse


La vamos a petar ademas si ese tablero a resistido durante años las pedradas de Tomasevic, de Perovic, de Lischuk y de Pietrus las nuestras las aguanta seguro


muy cierto!! jajajaja Partidets dels dumenges Bom
seka_4
seka_4

Mensajes : 61
Punts : 78
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 29/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Carles Dj Jun 10, 2010 11:57 pm

Demà sabré més sobre lo del partidet del dumenge. Antonio m'ha dit que demà anirà al pavelló a vore si está lliure i llogar-lo. Son 30€ la hora ja sabeu, no se si el llogarà una o dos hores, per lo de cambiar-se organitzar el partit i tal.

A vore de tots nosaltres per ara m'eu diu que veniu:
  • Carlos
  • Machan
  • Vigara
  • Bonet
  • Asdrubal
  • Raul
  • Cata (Osease, jo mateix Laughing)
  • Hugo

Crec que no em deixe a ningú, si falta algú aviseu i si al final el dumenge algú no pot que ho diga a ser posible entre demà i el dissabte de matí. Quants més sigam menys paguem. Demà continue informant-vos Very Happy
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Carles Ds Jun 12, 2010 6:33 pm

A vore, Antonio m'ha dit que fins a demà a les 12 del migdia no sabrà si podem anar o no, perque monten una tarima en el pavelló per a nosequé reunió que fan de nosequé cosa ha a eixa hora sabrà si a les 18.30 ja estarà desmontada o no. Jo li he dit els que som per a anar, ell demà a les 12 m'enviarà un correu i me dirè si se pot anar o no. Demà us diré segurament la pasta que hem de dur per a pagar el lloguer, encara que en que es dugau uns 5-6€ va bé, sobrarà pasta segur, pero millor que sobre que que falte.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Hugo_VBC Dg Jun 13, 2010 10:54 am

Eii tioos! me acaba de llamar un colega que necesita que le eche una mano con un examen de biologia el lunes Partidets dels dumenges Icon_study
me a dicho que este en su casa a las 11:30 para empezar.. si acabo pronto me paso por alli y si no llego os lo recompesare con algo Partidets dels dumenges Icon_biggrin jeejeeje
Hugo_VBC
Hugo_VBC

Mensajes : 10
Punts : 10
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 04/06/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Carles Dg Jun 13, 2010 1:37 pm

Esta vesprada qui vuiga vindre a les 18.30 en les taquilles de la Fonteta, no feu tard per favor. Per a pagar em de dur 5€ perque no sabem quanta gent som en total, mos sobrara pasta segur, pero millor que sobre que falte.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Carles Ds Jun 26, 2010 3:49 pm

Este dumenge, dia 27 partit en les naus junt a la Fonteta. Es a les 18.30 qui vuiga vindre que avise, com sempre es quedará amb tota la gent que vaja en les taquilles de la Fonteta. Demà pel matí com a molt tard he de saber qui ve.
Carles
Carles
Admin
Admin

Mensajes : 96
Punts : 128
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 14/05/2010

https://pickandroll.foroes.org

Tornar a dalt Ir abajo

Partidets dels dumenges Empty Re: Partidets dels dumenges

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum